6 nov 2014

Reflectie op instructiefilm

Reflectie op instructiefilmpje
A)     Wat was er Aan de orde?
Voor het vak drama moesten wij een instructiefilm over objectenspellen maken. Hierbij moesten wij filmen en gebruik maken van een scèneplan en informatie uit het boek. De film staat nu op het weblog. Het is gezet in een Youtube account.

B)      Wat was voor mij Belangrijk?
Voor mij was de ICT belangrijk. Het filmpje in elkaar zetten heb ik gedaan. Ik heb dit gedaan met Moviemaker. Het was de eerste keer dat ik met het programma moest werken. Ook vond ik het belangrijk om het onderwerp goed uit te werken, zodat wij het in het filmpje goed konden overbrengen.

C)      Welke Conclusies kan ik daaruit trekken?
De conclusie is dat ik veel geleerd heb van deze opdracht. Op het gebied van drama maar ook op het gebied van ICT. Ook heb ik gemerkt dat de samenwerking een heel belangrijk punt is. De afspraken moet je goed maken en misschien ook op papier zetten.

D)     Waar wil ik op langere termijn mee Doorgaan?
Ik wil met het gebruik van ICT doorgaan. Ook vind in het objectenspel iets op in mijn stageklas te doen. ik vind het een heel leuk deel van drama. Ook het presenteren wat ik nu geleerd heb met drama wil ik mee doorgaan. Het gaat mij steeds makkelijker af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten